Vandaag naar Ban Pong op de fiets - Reisverslag uit Ban Pong, Thailand van Monie Doodeman - WaarBenJij.nu Vandaag naar Ban Pong op de fiets - Reisverslag uit Ban Pong, Thailand van Monie Doodeman - WaarBenJij.nu

Vandaag naar Ban Pong op de fiets

Blijf op de hoogte en volg Monie

29 December 2012 | Thailand, Ban Pong

Zo de eerste fietsdag zit erop. Ik ben nu in Ban Pong. Het laatste stuk was wel even zoeken om daar te komen en het is gelukt, dankzij de waypopints heel veel vriendelijke Thai en veel handen en voeten. Er wordt wat minder Engels gesproken dan ik dacht. Twee meisjes gebruikten hun i-phone om de woroden te vertalken, zodat ze me konden zeggen dat ik bij het trafficlight naar links moest. Wel erg leuk.
Ik heb heerlijk gegeten vanavond bijeen restuarant aan de rivier. Rijst _ alweer dat had ik ok voro de lunch- met groente en garnalen. Ik heb erf een fotto van gemaakt. Deze ga ik morgen uploaden. Mijn camera ligt nu in mijn kamer en daar is geen internet.
Morgen weer vroeg op. Vanmorgen zat ik ook rond 7.00 op de fiets en dat is toch wel lekker met deze temparatuur.

• 31 December 2012 - 12:52

Brigitte:

Hoi die Monie!
    Ik was op zoek naar je emailadres zodat ik je mijn nieuwe adres kon toesturen. Ik woon nu in Amersfoort. Het lijkt me leuk om je weer eens te zien. Nu zie ik dat je in Thailand aan het fietsen bent! Ik wens je een fijne reis en heel veel moois voor 2013, dat je wensen en dromen uitkomen.

liefs,
    Brigitte

• 02 Januari 2013 - 08:49

Annemiek:

Heej lieve Monie!!

Supergaaf om te lezen dat je gewoon even in Thailand op je fietsje het land verkent! Jouw jaar begint met een geweldige ervaring!
    Ik ben benieuwd hoe je de jaarwisseling daar hebt ervaren.

heel veel liefs
    Annemiek