Latste fietsdag - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Monie Doodeman - WaarBenJij.nu Latste fietsdag - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Monie Doodeman - WaarBenJij.nu

Latste fietsdag

Blijf op de hoogte en volg Monie

12 Januari 2013 | Thailand, Chiang Mai

Ik maak er vandaag een rustig dagje van merk ik. Ik ben halverwege de tocht. Er is hier ene groot centrum – kraampjes met allerlei handwerkartikelen. Dus ik ben souvenirs aan het inslaan. Goedkope bloesjes aan het kopen. Lekker dun voor straks in de zomer in Frankrijk of Spanje. Omdat ik wel genoeg witte rijst en noodelsoep gegeten heb de laatste tijd lunch ik vandaag maar met taart. Voor ik begon met struinen langs de kraampjes ijskoffie met taart op en na afloop weer gedaan. Hier is ook internet, dus kan ik weer een verslagje maken.
Morgen ga ik een dag Thais koken buiten de stad op een boerderij. Ondertussen ben ik ook mijn hotel in Bangkok aan het boeken. Ik hoop dat dat rond komt vandaag.
Nu nog 30 km fietsen en dan ben ik weer terug in Chiang Mai. Maandag ga ik een dagje rustig aan doen. Misschien ook wel eens lekker, gewoon niets doen en vakantie houden. Ik zal dan uitgebreid verslag doen van de kookcursus. Als het bevalt dinsdagochtend ook nog koken en dan om 16.00 uur met de trein naar Bangkok. Daar ben ik dan woensdagochtend. Ik ga kijken of ik daar ook nog een fietstocht kan maken door de stad. En zo schiet het allemaal al weer op.
O ja en mijn goede voornemen, vanavond ga ik kaarten schrijven.

  • 12 Januari 2013 - 14:34

    Digna:

    Ha die Monie,
    icekoffie met taart ..... klinkt goed :-) leuk om te lezen dat je zo lekker geniet. Ik ben wel heel benieuwd naar je kookcursus, ik hou me aanbevolen voor tips en/of recepten en ik bied me aan om een keer van je opgedane kunsten te proeven ... hahaha


  • 14 Januari 2013 - 16:00

    Mam En Pap Doodeman:

    Hoi Mnie, Dat zou ik nou iedere dag wel willen, een lunch van koffie met gebak !! MMMMMM...
    We genieten steeds van je verslagen en foto's Roely en Wim zijn tussentijds 2 keer hier geweest en willen ook steeds graag je laatste berichten en foto's zien !
    Hiep hoi, het sneeuwt hier, dus ik bl;ijf lekker binnen. Als jij terugkomt wordt er ( Als de vooruitzichten kloppen) tot 7 graden vorst berwacht. Zorg dus dat je warme kleding bij de hand hebt, na al die warme dagen.
    Geniet nog lekker, het is al gauw donderdag. Tot ziens, mam en pap

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monie

Actief sinds 16 Dec. 2012
Verslag gelezen: 330
Totaal aantal bezoekers 48115

Voorgaande reizen:

03 Juli 2023 - 23 Juli 2023

op de fiets naar Huub

03 Januari 2020 - 25 Januari 2020

Fietsen in Thailand 2020

06 Januari 2019 - 27 Januari 2019

Thailand en Maleisie

05 Januari 2018 - 26 Januari 2018

Thailand 2018

05 Januari 2017 - 25 Januari 2017

Naar Afrika

01 Januari 2016 - 23 Januari 2016

Opnieuw naar Thailand

28 December 2013 - 20 Januari 2014

Fietsen in Vietnam

27 December 2012 - 18 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: