No have - Reisverslag uit Chumphon, Thailand van Monie Doodeman - WaarBenJij.nu No have - Reisverslag uit Chumphon, Thailand van Monie Doodeman - WaarBenJij.nu

No have

Blijf op de hoogte en volg Monie

18 Januari 2016 | Thailand, Chumphon

Dat is Engels dat ze on ieder geval bijna allemaal wel spreken. En ja zo zat ik vanavond tijdens het eten weer aan het bier ipv de gezonde ananassap die ik besteld had. Gisteren en eergisteren was dat ook al zo. Dat is wel het verschil nu ik in een wat minder toeristisch gebied zit. geen smoothies meer. Vooral soda, cola of fanta en bier. veel bier in grote flessen.
Vanmorgen wezen snorkelen. Echt fantastische. Geen foto's van, want geen onderwatercamera. Veel vissen in de meest uiteenlopende kleuren, grote, kleine, langwerpige. En Nemo was er ook.
Ook heerlijk om zo 1 uur voorovergebogen in het water te liggen. Zwemvest aan, dus moeite hoeven doen om te drijven. En langzaam bracht de stroming je steeds naar iets anders. Des te langer je keek, des te meer zag je verschijnen. Maar ja zo is dus wel de achterkant van mijn bovenbenen verbrand tijdens het in het water liggen.
En vanmiddag gewoon lekker in de ligstoel in het windje in de schaduw gelegen, geslapen en gelezen.
fat was een rustig ontspannen dagje, waar verder niet zoveel over te zeggen is.
Morgen staat er weer 75 km op het programma met 2 klimmetjes. En als ik het eerder zat ben, ga ik eerder een resort zoeken. In ieder geval ga ik wel weer vroeg vertrekken. Het wordt 32 graden met een windkracht 2-3 uit het Zuidoosten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monie

Actief sinds 16 Dec. 2012
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 47895

Voorgaande reizen:

03 Juli 2023 - 23 Juli 2023

op de fiets naar Huub

03 Januari 2020 - 25 Januari 2020

Fietsen in Thailand 2020

06 Januari 2019 - 27 Januari 2019

Thailand en Maleisie

05 Januari 2018 - 26 Januari 2018

Thailand 2018

05 Januari 2017 - 25 Januari 2017

Naar Afrika

01 Januari 2016 - 23 Januari 2016

Opnieuw naar Thailand

28 December 2013 - 20 Januari 2014

Fietsen in Vietnam

27 December 2012 - 18 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: