Aangekomen vertrouwde plek - Reisverslag uit Nakhon Pathom, Thailand van Monie Doodeman - WaarBenJij.nu Aangekomen vertrouwde plek - Reisverslag uit Nakhon Pathom, Thailand van Monie Doodeman - WaarBenJij.nu

Aangekomen vertrouwde plek

Blijf op de hoogte en volg Monie

02 Januari 2016 | Thailand, Nakhon Pathom

Ik ben aangekomen in het Hidden Holiday House http://hiddenholidayhouse.com/ en werd meteen aller hartelijkst ontvangen door Areeya. Een kopje noodelsoep als lunch en toen eerst maar eens twee uur naar bed. Ik heb namelijk in het vliegtuig niet geslapen. Wel drie speelfilms gezien. je moet wat als je niet kan slapen.
Nog veel te moe werd ik wakker en ik wil wel naar het Thaise tijdschema over en ben dus maar opgestaan.
Mijn fiets uitgepakt en weer in orde gemaakt. Alles is heel overgekomen. Daarna een rondje in de buurt gefietst (15km). ook even langs de atm zodat ik weer voldoende Thais bath in mijn bezit heb

De tocht met de taxi vanaf het vliegtuig verliep ook vlot. Dat is het voordeel van op zaterdag aankomen. Dan is het weekend en minder druk in Bangkok, kwam ik achter. Halverwege bedacht ik dat het wel slim was om mijn garmin even aan te zetten, dan kon hij ingesteld worden op de Thaise satellieten. Nu dat werkte prima en zo konden we hem ook gebruiken voor het laatste stukje. De chauffeur wist het namelijk niet precies. En omdat ik het HHH erin had als punt kon hij daarheen navigeren.

Areeya heeft ook lekker vis voor me gemaakt. Het lekkere visrestaurant aan de overkant van de rivier dat ik ken van vorige keren is namelijk dicht na deze drukke periode. Dit was ook helemaal goed. Een hele grote vis uit de rivier lekker klaargemaakt op de bbq. met witte rijst.

Morgen ga ik in ieder geval hier in de buurt wat kijken en ook gewoon lekker lummelen. De temperatuur is prima, warm zelfs en de verwachtingen goed.

Foto's komen een andere keer. heb ik nu geen zin meer in. het is 9 uur en ik ga maar eens slapen.

  • 02 Januari 2016 - 15:15

    Hans:

    Hoi Monie,

    Goed te horen dat je veilig bent aangekomen. En dat je fiets ook (nog) heel is is uiteraard ook zeer welkom.
    Veel plezier de komende tijd (maar dat kan ik natuurlijk allemaal volgen ;-))
    Hans

  • 02 Januari 2016 - 16:27

    Corrie:

    Hoi monie fijn dat de reis goed is verlopen behalve dan niet slapen maar och daar heb je nu 3 weken de tijd voor doe het rustig aan en geniet
    Lieve groet corrie

  • 02 Januari 2016 - 22:06

    Joanneke:

    Hoi Monie,
    Klinkt goed! Geniet ervan daar!
    Groetjes van Joanneke
    P.S. Heel erg bedankt voor je lieve kaartjes!!

  • 03 Januari 2016 - 13:01

    Brigitte:

    Hoi Monie, goed om te lezen dat je er bent en dat je al begonnen bent met ervan te genieten. De fiets en de Garmin zijn oke, dus helemaal klaar voor een mooie vakantie. Lekkere temperatuur en de zon erbij, kan niet beter!!
    Veel liefs en veel plezier, Brigitte

  • 04 Januari 2016 - 14:50

    Hetty De Vries-Gelderblom:

    Aangezien het hier koud, nat en ongezellig is lees ik graag je warme berichten over vis op een bbq en mooie fietstochtjes.
    Geniet er van!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monie

Actief sinds 16 Dec. 2012
Verslag gelezen: 304
Totaal aantal bezoekers 48263

Voorgaande reizen:

03 Juli 2023 - 23 Juli 2023

op de fiets naar Huub

03 Januari 2020 - 25 Januari 2020

Fietsen in Thailand 2020

06 Januari 2019 - 27 Januari 2019

Thailand en Maleisie

05 Januari 2018 - 26 Januari 2018

Thailand 2018

05 Januari 2017 - 25 Januari 2017

Naar Afrika

01 Januari 2016 - 23 Januari 2016

Opnieuw naar Thailand

28 December 2013 - 20 Januari 2014

Fietsen in Vietnam

27 December 2012 - 18 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: