met een biertje en chips op bed - Reisverslag uit Nakhon Chai Si, Thailand van Monie Doodeman - WaarBenJij.nu met een biertje en chips op bed - Reisverslag uit Nakhon Chai Si, Thailand van Monie Doodeman - WaarBenJij.nu

met een biertje en chips op bed

Blijf op de hoogte en volg Monie

22 Januari 2016 | Thailand, Nakhon Chai Si

Zo alles is ingepakt en staat klaar voor vertrek morgen. Om 8.00 uur komt de taxi. Dan ben ik in ieder geval op tijd in Bangkok, ook als het nog druk is op straat.
Nu in bed met een biertje en chips en mijn laptop op schoot. Dat is toch afgelopen drie weken de favoriete schrijfhouding geweest (in bed, meestal zinder bier).
De treinreis is prima verlopen. Uiteindelijk was ik om 5 uur eer wakker en ben toen niet meer gaans slapen. Ik zou om 5.28 aankomen. Na 10 minuten bedacht ik dat ik eigenlijk we kon kijken of ik via de wagons een stukje naar voren kon lopen. Dat bleek te kunnen en toen de trein vaart minderde voor bij het station was ik bij wagon 2 aangekomen. Ik had me geen zorgen hoeven maken, want ook mijn fiets werd vanzelf uitgeladen. Toen ene uurtje op het station zitten elzen, wachten op dat het licht zou worden en dan de laatste 15 km fietsen.
Het was heerlijk om hier weer aan te komen. Ik ben eerst 2 uur gaan slapen, want was nog best wel moe en daarna naar iets met veel hout hier in de buurt gegaan. Erg mooi on naar te kijken.
's middags nog wat gewerkt in mijn kantoor met uitzicht op de rivier. En vanavond heet Areeja lekker voor mij gekookt, met vel groente.
Dat is het voor vandaag. Ik ben moe het is nu half elf en morgen gaat om 7 uur de wekker.
Geniet van het weekend en dat het weer wat warmer wordt.

  • 22 Januari 2016 - 21:11

    Joanneke:

    Hoi Monie,
    Alvast een goede reis! Als het hier weer rustig is, kom ik een keertje foto's kijken.
    Mooi die houtsculpturen.
    Groetjes van Joanneke
    P.S. Vandaag nog absoluut niet warm, regen met een kille tegenwind. Maar inderdaad, in het weekend wordt het warmer. Dan is de schok voor jou minder groot ;-)

  • 22 Januari 2016 - 21:11

    Joanneke:

    Hoi Monie,
    Alvast een goede reis! Als het hier weer rustig is, kom ik een keertje foto's kijken.
    Mooi die houtsculpturen.
    Groetjes van Joanneke
    P.S. Vandaag nog absoluut niet warm, regen met een kille tegenwind. Maar inderdaad, in het weekend wordt het warmer. Dan is de schok voor jou minder groot ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monie

Actief sinds 16 Dec. 2012
Verslag gelezen: 292
Totaal aantal bezoekers 47911

Voorgaande reizen:

03 Juli 2023 - 23 Juli 2023

op de fiets naar Huub

03 Januari 2020 - 25 Januari 2020

Fietsen in Thailand 2020

06 Januari 2019 - 27 Januari 2019

Thailand en Maleisie

05 Januari 2018 - 26 Januari 2018

Thailand 2018

05 Januari 2017 - 25 Januari 2017

Naar Afrika

01 Januari 2016 - 23 Januari 2016

Opnieuw naar Thailand

28 December 2013 - 20 Januari 2014

Fietsen in Vietnam

27 December 2012 - 18 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: