eindeoze stranden - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Monie Doodeman - WaarBenJij.nu eindeoze stranden - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Monie Doodeman - WaarBenJij.nu

eindeoze stranden

Blijf op de hoogte en volg Monie

12 Januari 2016 | Thailand, Hua Hin

Vandaag vooral langs de zee gefietst. Met eindeloze stranden en veel borden dat er land te koop is. ik vraag me af hoe dit gebied er over 5 jaar uitziet. Ik heb ook aardig wat zon gehad vandaag en voel me helemaal rozig.
Ik zit in Phu Noi, maar dat kent deze kaart niet.
In zit in een beetje oud resort als je het vergelijkt me de luxe dingen die hier verschijnen. Maar wel met zwembad. Dus na gedoucht te hebben en mijn kleding gewassen te hebben. Eerst heerlijk daar ene duik in genomen. Daarna nog wat gelegen en toen maar op stap het dorpje in. Dat is neit meer dan de weg langs het strand die ik al bijna helemaal gefietst had. Ik ben heerlijk op ene bank neergeploft met mijn boek en ene ananas smoothie.
Morgen ongeveer 40 km fietsen. Vandaag waren het er 50. Ik begon met ene tocht langs twee grotten.
En nu ga ik geloof ik heel vroeg slapen.

• 12 Januari 2016 - 14:45

Joanneke:

Hoi Monie,
    Geniet ervan! Wij hadden hier ook een smoothie, maar niet hetzelfde uitzicht ;-)
    t Wordt weer wat kouder hier in Utrecht. Vrijdag ga ik voor het eerst dit seizoen naar schaatsles.
    Fiets ze daar! Elke dag lees ik met plezier je verslag.
    Groetjes van Joanneke

P.S. Had je mijn werkmails met info ontvangen? Moet je nu waarschijnlijk niet aan denken, maar alleen even weten of het goed aangekomen is.

• 12 Januari 2016 - 22:37

Femmy:

Nou welterusten dan maar. Ik kwam vandaag niet verder dan de kapper. Het op spanning brengen van de winterbanden. Ja, ja het is januari en die zitten er sinds afgelopen weekend eindelijk onder.
    Was ook niet echt nodig om het eerder te doen.
    O ja, nog een doos heerlijke bordeaux wijn besteld uit het geweldige jaar 2010.
    Fijn om te lezen dat je heerlijk van je verblijf geniet.

Je petekind gaat morgen naar een huisje in Gouda kijken, samen met de makelaar en bouwkundige.
    Ja kleintjes worden groot.

liefs Femmy