op weg naar huis - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Monie Doodeman - WaarBenJij.nu op weg naar huis - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Monie Doodeman - WaarBenJij.nu

op weg naar huis

Blijf op de hoogte en volg Monie

19 Januari 2014 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Ik zit nu op het vliegveld van HCMC. Helaas is hier geen internet. Soms heel even. Ik begin maar met het verslag en zie of ik het hier nog kan posten of dat het tijdens de overstap in Maleisië is.
Ik heb vanmorgen heerlijk genoten van het uitgebreide ontbijtbuffet. Toch lekker al die keuze uit vers fruit, broodjes, beleg, sapjes. Zelf koekje/gebakachtig spul en natuurlijk de nodige warme happen, rijst, noedels en weet ik het wat. Dat heb ik maar laten staan.
Daarna alles ingepakt en bedacht wat in welke tas moest. Toen de stad nog even in. Op de fiets. Wel lekker om weer te fietsen. Helaas wat lastiger als je een winkel in wilt, want je kan je fiets niet zomaar even op de stoep zetten. Dat werd dus toch weer een stuk open door de stad.
Ik had me eigenlijk niet zo verdiept in HCMC en had ook geen zin om dat nu te doen. Ik heb wat rondgelopen en ben om 1 uur mijn fiets gaan inpakken. Daarna nog wat geluncht in het parkje. Daar werd ik aangesproken door studenten die hun Engels wilden oefenen. Wel leuk om zo met ze te praten.
Om 15.00 uur terug naar het hotel. Daar bleek de taxi al te zijn, terwijl was afgesproken dat deze er om 15.30 zou zijn. Toch nog even de tijd genomen om me om te kleden en mijn bagage te organiseren.
Toen naar het vliegveld. Inchecken ging prima en nu is het wachten op het boarden.
Veel is er verder niet te vertellen.
Het is hier nu net donker n dat blijft het tot ik in Nederland ben. Gek hoor zo’n hele lange (18 uur) nacht/ avond.
Ik ga boarden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monie

Actief sinds 16 Dec. 2012
Verslag gelezen: 691
Totaal aantal bezoekers 47754

Voorgaande reizen:

03 Juli 2023 - 23 Juli 2023

op de fiets naar Huub

03 Januari 2020 - 25 Januari 2020

Fietsen in Thailand 2020

06 Januari 2019 - 27 Januari 2019

Thailand en Maleisie

05 Januari 2018 - 26 Januari 2018

Thailand 2018

05 Januari 2017 - 25 Januari 2017

Naar Afrika

01 Januari 2016 - 23 Januari 2016

Opnieuw naar Thailand

28 December 2013 - 20 Januari 2014

Fietsen in Vietnam

27 December 2012 - 18 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: