tussenlanding en hoe het gisteren was - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Monie Doodeman - WaarBenJij.nu tussenlanding en hoe het gisteren was - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Monie Doodeman - WaarBenJij.nu

tussenlanding en hoe het gisteren was

Blijf op de hoogte en volg Monie

29 December 2013 | Maleisië, Kuala Lumpur

Zo even 1,5 uur op het vliegveld voor ik het laatste stukje van de reis ga doen.
Gisteren is alles goed gegaan. Ik fietste weg, alles had ik 's avonds al op mijn fiets gepakt en toen ik de stoep affietste bedacht ik dat mijn rugzak nog op de stoel stond. Rugzak is dus handbagage met alle belangrijke dingen erin. Gelukkoig was dat dus meteen bij het weggaan en niet op het station of op Schiphol pas.
En het was zowaar even droog op wat spatjes na. Dat fietste dus wel goed naar het station. En daar bleek ik een trein eerder te kunnen pakken. Wel even fietsen op het perron wat eigenlijk niet mag om hem te halen.
De fiets inpakken was een heel kwarwei wat ook de nodige belangstelling trok. Een trapper zat natuurlijkm weer hartstikke vast. Gelukkig zijn er dan altijd mannen die hun kracht wel willenaalten zien. Toen ik mijn fiets draaide om de andere kant ook dicht te plakken vroeg iemand of mijn banden wel leeg waren. Was ik dus vergeten. Kon ik nu nog doen voor alles dicht geplakt was. Ik ben blij dat ik een nieuwe rol tape bij me heb. Ik heb meteen het nodige gebruikt om alles goed vast te zetten. Ik ben benieuwd hoe hij over komt. Op de foto zie je me bezig.
De vlucht was verder goed. Nog nauwelijks geslapen, dat ga ik straks maar eerst in het hotel doen als ik aan ben.
Kuala Lumpur is een groot, modern en ongezellig vliegveld. Nauwelijks aankleding. In ieder geval niet bij de gate waar ik moet zijn.
Dat is het voor nu. Ik voel me erg brak en dan is het fijn om even te schrijven.

• 29 December 2013 - 16:19

Hans:

Hoi Monie,

Toch maar geen doos, maar de hoes zie ik. In ieder geval zijn de buizen goed beschermd :-)
    Hele mooie reis gewenst.
    Hans

• 30 December 2013 - 15:53

Monie Doodeman:

Nee en zelfs met die hoes had ik nog 1 kilo teveel. Dat wordt dus veel doucheschuim en zonnebrand gaan gebruken. En wat meer in de handagage op de terugweg.